Khamis, 21 April 2011

hari ini...

  
salam readers semua...

baru balik dr bilik en.kamal...msih tiada jaln penyelesaian tuk aku dan hani...msih terkinja-kinja, terlompat-lompat mencari tempat praktikal...dh buntu dh ni, sgt buntu...aku pn dh xtau nk cri kt ne...tension, aku pelik la, knape la ssah sgt nk dpt tempat praktikal...kos aku ni xlaku ke???

............

semalam...terjwab sdah beberapa persoalan... x abs lg dia duk ungkit sal ex dia...ex nk kawen la, ex nk beranak la, sakit ati x kalu korg jd aku???sakit kn...aku mlas nk pk ape2, lantak dia la nk igt ke, nk kwen ke ngn ex dia 2, aku dh xpedulik, dh byk kali dia sakitkn ati aku, ungkapan maaf dia pn dh x bermakna tuk aku...sdah, aku mahu fokus...aku nk study...mkasih byk2 sbb ko dh wat aku mcm org xbetul...terima kasih....

aku dh give-up...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku