Isnin, 25 April 2011

menyempatkn diri....berita genbira dan buruk...


salam readers semua...

ok2, tulis entry laju yep...aku just nk kongsi berita gembira n berita buruk....gembiranya aku dh dpt tempat praktikal...oyee2, xyah nk pkir pe2 dh pas ni....hahahaha....dan berita buruknya aku xdpat balik ganu slama 2 bulan itu...oyeee, buruknya berita....waaaaa, mahu nangis laju2...rindu, rindu, rindu kt semua....termasuk si dia...si dia mcm xleh trima lak aku praktikal kl....sbnarnya, aku pn sje nk try test dia n aku kuat ke x bila dh lma xjpe...poyokn...lgpun kitaorg dlm proses berbaik-baik jd xslahkn aku bg die rindu aku skit2....haha, gedik dia mai dh.....

ok2, harus berhenti sekarang...esk ade 2 paper yang menanti diriku y lemah ini...owh2...semoga aku dpat wat y terbaik...

p/S : line celcom jem plak mlm ni...ngn otak2 aku jem...arghhhhh

p/S 2 : cm ne ek duk KL???owh, aku mmg org kampung pior okeh...buta KL...waa



ada nmpk muke hepi x??hahaha...muncung xleh blah betul...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku