Selasa, 26 April 2011

mcm dh abs exam...

  
salam readers semua...


baru pas tgk asmara...
oh yeah, sentap hati mak nak...
mcm dh abs paper kn...horey2 mcm dh nk blik kg...
knape la mr.M ni dtg mengacau hidup aku...
manala mr.R yang aku dmbakan tu pergi...

sebenarnya, arini bgun awl, mndi2 nk g fakulti...
tba2 mber xjd g plak...dh xleh nk study...
ngantuk2 tp dh mndi, so kebarangkalian tu tdo 2 xde..
tp kebarangkalian tuk miong tu sgt tinggi...
2 sbab aku jd cm ni...
abs citer aku tgk mcm org dh abs paper spm plak...

sebenarnya, td aku terfeeling jd melati dlm citer asmara 2...
asmara ternampak zalia, blik2 ngamuk kt melati...
org laki mmg cm 2 ek, bla nmpk je ex awek dorg, igt je ex awek dorg, y dorg tau mrah awek dorg y skrg ni...
aish wani, ko mcm pnah kna je...hehe...
ehm, mmg pn, slalu jgk la...tp aku nk jd cm melati boleh...
sbar, sbar, sbar selagi mampu...
dera perasaan org kata...aku mmg ska bab2 dera ni...
suka seksa perasaan aku, pastu mula la xleh makn, xleh tdo, xleh study...
APE PN XBOLEH...HAHAHA

nk wat cm ne, dh dia ssah sgt nk lupakan ex dia...
dia ckp ambik msa kot...
mcm aku dlu, nk lupakan first love ambik msa bertahun kot...hikhik
ntahla, sakit mmg sakit nk tggu, tp ape pilihan y aku ada...
mmg aku boleh wat pilihan y korg nk tu, tp hati aku ni cm ne...
kalu dh syg kn, APE PN BOLEH...HUWAAA



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku