Sabtu, 26 Mac 2011

aku cuba...aku try...aku test...



ari ni aku cuba, aku cuba jgk bercinta, aku cba jgak berdating, aku cba jgk bermesra...tp apa aku dapt, si dia langsung xbg komitmen kt aku...aku pnya la bersemangat nk jpe ngn dia, nk romantik2 ngn dia...tolongla, aku merayu, sila jgn hampakan aku...bg la kerjsama yang baik ngn aku...aku mohon...penentuan terakhir lg satu hari...kalu aku xdpt jgk bercinta ngn dia, abs la aku...punah msa depan aku...tolongla aku wahai PSM y ku cintai...

oh PSM, knape ko wt aku cm ni...ko xnk ke bercinta ngn aku, bermesra ngn aku...aku dh bg full komitmen kt ko arini, masa aku, aku abskn ngn ko je arini....knape ko tak siap-siap gk...knape, knape???bantula aku PSM...tolongla bg aku peluang tuk siapkan ko....arghhhhhhhhhhh....tension...idea, datgla dikau...



PSM, plezzz luv me..peh lis....



P/S : PSM is projek sarjana muda....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku