Jumaat, 25 Mac 2011

akhirnya dpat gk minum 3 layer tea kfc...

  

semua entry nk akhirnya kn...dh mcm org mengidam lak aku ni...aku mmg mcm 2, ada je ase nk mkn pe2...kalu kt umah aku, ase nk mkn je aku terus pecut kete mak aku g bli...kt sini ssah skit la kn..hukhuk...td kuar ngn housemate aku sha, kitaorg g BP mall je..ate mau kemana lg kn...pergi utk selesaikn satu misi n visi...cewah...lapo pnye lapo, nmpk je kfc trus masuk kn...orderla set lunch dia, dh ade air dh ni...nmpak 3 layer tea, order lg..tmak haloba betul kn...dh dpt pe lg, rse la...ehm, mgkin xsesuai ngn citarsa aku kot...mgkin aku lg sesuai mnum teh tarik mamak...not bad la bg sape2 y gemarknnya....dpt gk aku rse kn...
.
.
.
.

tara...3 layer x...xpn..huhuhu...kuciwa disitu...
P/S : ehm, baru ko tau kn.....hahaahahaha





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku