Khamis, 13 Januari 2011

suprise y tak menjadi...wahahaha..jom gelakkn aku..

  
salam readers semua...

erkkkk...kenyang nye...bru je pas mkn...
msak sendiri tau..tp bkn aku la y msak...kwan2 aku y msak...
xabs ag nk citer sal 12.01.2011...
tarikh y akan menjadi kenangan bg aku smpi bla2...waaaa
okeh..lets me story mory yoo...ce cter, ce cter...

sperti y anda ketahui, cewah..12.01 besday my MUSUH aka my TAYANG...
aku pn rancang la nk wat suprise kt die..
aku suh spupu aku belikan kek, n suh die dtg ambik kt kadai spupu aku..
spupu aku keje kt kdai spek...so agk snang la nk menipu kan...
tp, tp, tp...aku lpa y dei knal spupu aku n die tau spupu aku keje kt ne...
ptang 2 spupu aku col die suh g ambik brg kt kdai spek die..
pas spupu aku col die pn msj aku...

dia : awk ade krim brag kt sy ke??
aku : eh, xde la knape??
dia : btul ke xde??
aku : btul..mne ade tayang...(dlm ati aku dh pk dh, msti kntoi ni, kalu aku gtau mmg xjd la kn suprise ni)
dia : awk, spupu awk y pkai spek 2 keje kt ne ek??
aku : (xblas msj die, bkn sbb xnk blas tp klas DR.gomez weh..nk mati ke men hp..slap2 aku kna halau kt luar)

die col 2 kali aku x angkat, bkn xnk akngkat tp xleh angkat...
kul 6 abs klas aku tpon spupu aku tya dia dtg ambik ke x??
spupu aku ckp x...waaaa, hangin tul wa...hangin sbb suprise xjd la..
aku tpon die, die xangkat lak...g men bola tampar ah ni..jiwa kcau tul la..
aku pn msj dia "awk, dh blik tpon sy, urgent"...cewah bkn men aku..
kul 7.15 die tpon...

dia : hello
aku : awk, knape x g ambik brg kt kdai spupu sy??(tgk, x menyempat nk bg salam)
dia : la, sy igt kn die men2..sy x g ah ambik..
aku : awk ni, dh xjd suprise sy...boleh plak igt men2..
dia : yelah, sy col spupu awk xdpt...sy igt dia men2..(ptutla, hp spupu aku mati)
aku : dh org suh g ambik 2 g jelah...huhuhu...
dia : mne sy tau..hehehe
aku : dh, jp g pas magrib g ambik kt umah spupu sy tau...jgn x g pulak...
dia : hahahaha..bereh boh...
aku : grrrrrrrr

pastu die pn g ambik la...
die bkak je kek 2 die terkejut, die msj aku....

die : syang, damok ni sape??
aku : hah, damok...nape damok 2??
dia : ni, y tulis kt kek ni " hepi besday damok"
aku : waaaaaa, org kdai slah tulis ah tu..bkn damok..tp demok...(demok 2 gemuk la, malu gler aku kt dia)
dia : hahahahaha

patu die xabs2 ngnjing kt aku...
mber2 aku pn sma...semua ktawakn aku...
waaaaaa...mmg tragik betul besday dia kali ni...
tp aku akn igt smpai bila2,,,hahahaha...


see...DAMOK...cian die..hahaha


aksi besday boy y smbut besday die sorg2..kesian die...

P/S : 143


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku