Selasa, 11 Januari 2011

cuti yang x dirancang...



salam readers semua...

ari ni johor cuti ek..
sila negeri len jgn jeles ok...motif nk jeles....hahahaha...
td bgun kul 11.30, wah lma cek tdoq...
pastu dgr yan jerit2...nk tau ape..
ulat smpah dh kuar dr plastik sampah...duk jerit "geli, geli"...
aku pn pe lg, bgun la ngn mata xleh bkak...
pgila menyapu ulat-ulat 2 semua, ulat ni pgi2 dh wat kcau..
kot ye pn tggu la kul 2 ke, kul 3 ke..lum puas ag tdoq...hahaha..
kitaorg pn usung la sampah tu keluar,..yan plak sibuk duk bsuh kain...

pas je duk mengila ngn ulat, yana dtg bilik aku...

"k.wani, jom kuar, amy ajk g karok"

aku pn ckp la, kalu k.yan g k.wani g...
si yana plak g la tya yan...sha plak xde, die g bermalam umah mber die...
yan pn ckp "kalu k.wani kuar, k.yan kuar"...hahahaha...
last2, dua2 wat keputusan jom kuar...hahaha...kn settle...
aku pe lagi bersiap ngn jayanya...
sha blik aku suh yana ajk sha skali, kalu x, x ckup geng ah kn, huhu.. tp die xnk pegi plak...
so kitaorg pn membawa dri 6 org ngn amy n aiman...
g tgk wayang citer hantu kak limah wat kali ke 2...huhuhu...nsb cter best..
g karok sebuah lgu sorg...cye x???aku sndri pn xcye...
then blik la ngn jyanya, mcm xcye ek blik awl...wahahahaha...

blik 2 kitaorg melepak kt dataran siswazah, mna lg kalu bkn UTHM...
duk photogedik jap, pastu blik...
cuti yang x dirancang....tp best...


first, op kos la kitaorg g melantak dlu...sgt2 lapo okeh...


ni plak ambik turn nk karok, ramai gilos kot...


ala amy ni, aku nk posing sorg2 dan2 menyibuk ek...hahaha


karok time....like, like, like...


peserta terhangat di pasaran...aiman sempat tdo dow..


terimalah model terhangat abad ini...jeng3....tgk la sape...

P/S : ehm...xsbar bk tggu mlm ni kn...adoi yai, ckp salah, xckp lg la slah...cm ne ni...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku