Ahad, 9 Januari 2011

AJL semalam mcm.....(korg smbung la sndri)

  

salam readers semua....

ini entry emo n tersgt emo...
kpada y xska or xnk bce or menyampah nk tgk...
anda dijemput atau dipersilakan utk tkan butang pangkah kt sebelah knan...
dengan segala hormatnya dipersilakan...

bkn nk mrah, nk mengutuk, atau mengata kt sesape..
cm nk luahkan ape y aku ase smlam...
mmg sgt xberpuas hati bkn sbb aku xleh jd juri ek...
jga bukan sbb artis pojaan aku xmnang..(sape lak artis pojaan aku ni)..
xpuas hati sbb ana raffali mnang...
org kata AJL ni tuk pertandingan lirik n lagu...
kalu pertandingan lirik n lagu, knape nk kna wat persembahan...
bce jelah lirik pastu bgtau sape mnang...jimat kos artis len kn...opssss...

aku tau aku mmg xlyak nk kritik, nk krutuk nk ape...nti ade plak y kata aku ni bjet pndai...
cba ko try wat lirik, agk2 diterima x...
mmg x la kn...kalu diterima 2 mmg xlma dh tu...
mnde pn dh lpas, result pn dh ade...
ape gna nk kecoh2 kn...rileks sudah...
tp y pasti aku nk tukar tjuk ek"tolong lupakan aku" AJL 25....hahahahaha...
result terbaek n gempak gler smpi kitaorg satu umah menjerit mcm nk kna kncing mnis n sakit jntung...
hade haku kesah...
y penting aku x puas hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............


ska ngn persembahan tomok smlam...sgt matang berbanding dlu2..hehehe...
ehm, yuna pn xkurang hebatnya...suara berhantu...meremang bulu roma...

P/S : skit hati gler ngn MUSUH wa smlm, saje je bg wa bikin pnas...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku