Ahad, 16 Januari 2011

addicted wif telur n megie...

  

salam readers semua...

erkkk...mcm besela, lpas mkn msti knyang kn...
ade ker lpas mkn pastu lapo..mmg mentekedarah ah tu....
hupdate belog boleh ek, tp keje byk menimbun bla la nk settle...
ngn PSM nye, ngn tmpt praktikalnya, ngn xgment nye...arghhh...
jgn serabut, jp g bru kita sama2 serabut ek....
wani kn ska wat keje last minit, pastu mula ah nk kelam kabut bagai...
ahhh...style pe???hahaha...style kpala hotak ade la...huhuhu....
nk tenangkn dri sendiri cm ni la kn...

eh, dh lari topik ag kn..
aku nk citer sal sang telur n sang megi...
nmpk nye gemukla aku di sini memakan sang telur...
n kurusla aku disini sbb memakan sang megi....
sejak dua tiga menjak JPA lum masuk ni, 2 la mknan rutin aku...
eh bkn aku sorg tp semua org kot..hahaha...
tp kn y aku pelik nya, ade je nsi y boleh dimakan tp aku dh jd addicted ngn sang telur n sang megi...
mcm ne ni, ape aku nk wat...
tgk megi ase nk mkn, ase nk mkn je tgk megi...
dh xleh nk elak dh...aku xnk mkn megi lagi, tp dh jd cm ketagih ni...
pleasseeeee help me......


oh sang telur, satu hari 10 biji pn aku mampu....


oh sang megi, i adore u....a louve u...

P/S : lu jgn mrah wa tau, wa xtau nape wa ska sgt ngn megi...hehehe...pssst, wa syg lu...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku