Isnin, 8 November 2010

esk mlm aku nk blik ganu, tp knape hati aku seolah-olah berat,,,entry jiwang..jgn bce kalu xnk..hoho

  

salam readers semua...
dh kul 3.00 pgi, tiba2 ilham dtg utk menulis blog...
sebenarnya, bru je blik dr BP mall, tgk wyang..
xde khoje cri khoje...study kemane...
ish, bek ko blik kg wani...lalalala

bkn 2 y aku nk citer....
sblum ni, bla nk blik kg je aku la org y pling selak...
kmas brg bkn men lg awl..
tp kali ni knape aku ase excited tp dlm masa y sama hati aku berat...
hanya jsad y nk blik, tp hati berat sgt nk blik...
bila dgr suara mak y begitu wxcited menunggu kepulangan ku, aku sgt terharu...
tp bila die y menyuruh ku pulang, knape aku ase berat...
kaki ini seolah-olah kaku utk menapak...

Ya Allah, kuatkah aku utk berdepan dgn hamba Allah ini..
kuatkah aku utk menghadapi semua ini...
hati seolah2 telah dikunci oleh solex y sgt besar...
hati seolah2 kaku mcm air batu...
mampukah aku untuk lupakan semua y die dh wat...
mampukah aku untuk berpura-pura seolah2 tiada ape y berlaku antara kami...
mampukah aku utk kembalikan semula air mataku y telah aku kuarkan utk die...

setiap mlm aku memikirkan bnda y sma..
aku ditinggalkan kseorangan dgn alasan sibuk, jauh..
aku kah y bersalah kerana tidak memahami die..
aku kah y bersalah kerana tidak memenuhi permintaan die y ku rasakn xlogik 2...
aku kah y bersalah kerana blaja di uthm jauh dr terengganu...
aku kah y berslah kerana slalu nk die luangkan masa utk aku walaupn cma seminit...

ye, mungkin aku y bersalah...
aku xdpt penuhi permintaan die...(eleh, bg jelah, bkn ade pe2 pn, nk bg xnk, xnk bg putus)
aku xmemahami die (woi wani, ko xfham ke, die 2 org penting, mstilah sbuk, blik keje die nk rhat la, mne ade msa nk lyan ko, nk msj ko walaupn skjp, ko ni xfham bhsa ke?dh ckp byk kali kn, sbuk, sbuk, ssah sgt ke nk fham hah, xde mood tau nk lyan ko, kpala dh la ngah serabut ni, tlongla fham)
aku y xblik berbulan2 sbb blaja jauh ( ha, 2 la ko, suh tkar u kt ganu xnk, sbuk nk blaja kt jhor, kn dh jrang balik, )
ye, mungkin slah aku sbb xdpt bhagiakn die...
maafkn aku andai aku y bersalah...

entry ini bkn bertujuan menyakitkan hati mna2 pihak..
aku cma luahkan ape y dh lma terpendam kt lubuk hati aku ni...
kt sni je tmpat utk aku luahkn tnpa perlu menyusahkn sesape...
andai ade terkasar bhsa, maafkn aku...

dulu, mmg aku lemah...
aku selalu jatuh...
tp skrg aku dh kuat..
aku xkn menangis lg...aku dh pnat...
itu jnji aku pd kwan2 aku...
jgn seksa diri kau wani..

masihkah ade hrapn utk kristalcinta bersinar kembali...
masihkah ade harapan utk hati ini kembali seperti dlu....
masihkah ade hrapan utk kebahagiaan sperti dlu,...
masihkah ade hrapan tuk kami perbetulkn kesilapan kami...

aku amat rindukan saat ini..
ye, sgt rindu...tp.........





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku