Ahad, 7 November 2010

dari perbualan itu....


blik mkan ngn housemates g bank jp cucuk duit...
then duk dlm kete jap..
aku bkak wallet n ltak duit...
tba2 aku kuarkn gmbr msa aku drjah 6...
gelak2 kitaorg tgk...
then terkeluarla gmbr seseorg...

H : housemate
A : aku

H : ni gmbr sape??
A : ex aku..huhu
H : oo....knape ptus??
A : haha, tettt...xnk jwab boleh...(eleh tp jwab gk)..hehehe...sbb die slalu bz, msj pn jrg2, col lg la, xtau gk mne slapnye...aku pn tggalkn die tnpa jwapan..jhatkn aku...
H : ha, dh 2 y ni, knape x tggal gk??
A : (terus terdiam)
H : aku tau, ko syg die sgt2 kn...y dlu 2 msti men2 je kan...syg wani, aku fham...
A : diam seribu bahasa smbil tersenyum kambing smbil angguk2 kepala....

ye...sbb 2...mmg sbb 2...aku xleh tpu dri aku....
dan sbb 2 jgk aku masih bertahan smpi skrg walaupn aku xtau ape akn jd nti...

mcm lgu linda nanuwil...

"kata hati merayu aku pergi, meninggalkn dirimu, tp ku x berdaya, mengapa kasih, harusku lalui"



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku