Khamis, 21 Oktober 2010

xtau ape...

mood : masih lg mengharap agar kristalcinta kembali memancarkn sinarnya...
dlm fikiran : nk tdo, xnk pk ape2 pn...
dlm hati : knape???knape???knape??byk gler tnda tnya...
dlm otak : argh...serabut...nk blik...
dlm perut : ngah bergelodak, knyg gler, bru pas mkn setelah dr kul 12 tghari smpi 11.00 mlm puasa...
perasaan : mcm2 ade...mcm astro...
jiwa : kosong...mcm msj dlm inbox phone aku..kosong...xde sape ke nk msj aku..huhuhu..
raga : wat isi sayur y beli kt psar...

ape aku ckp ni...sgguh xde motif...
esk ade ceramah PSM..
sabtu ade program ilmiah...
ahad ade ceramah utk gantikan BTN...
mmg sgt2 full...
aku hrap dgn fullnya aktiviti hdup aku ni, aku dpt rawat mne bhagian otak aku y dh xbetul ni...
hrap2 aku jpe ubatnya nti walaupn aku tau ubtnya hanya pd "hamba Allah" itu...
bla la agknya crite ni nk selesai...
smpai bila aku kna terus mengharap....
hati ini sudah xmampu utk keluarkn air mata...
satu je y saya fham tentang awk "hamba Allah"..
bila awk nk awk bersunggug-sungguh dapatknnya...
tp bla awk xnk, awk campak sy dgn tnda tya...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku