Sabtu, 23 Oktober 2010

ceramah kemahiran insaniah

  

salam readers semua...
shat kah anda semua...
ari ni no entry jiwang bawang ni...
kita ke entry serius..
mcm citer wonderpet 2..ini serius...

pgi td, i TERPAKSA bgun awl utk ceramah kemahiran insaniah...
sila kuatkn volume suara anda bila bce perkataan TERPAKSA disitu ye...
ari sabtu hari utk bgun lmbat okeh..
td aku bgun 6.30 pgi..i bulan mengambang so 6.30 bkn msa y sesuai utk bgun...
bgun mndi y bersiap..
smpai sana kul 7.30 sbb program tulis 7.30..
okeh, sy akui sy budak skema..
so sila la ramai2 gelakkn sy.. (rse nk tumbuk dri sendiri je td okeh)
dan dan dan, kami org pling awl y datang...wtfuhhhh huh...
esk cramah kul 9 aku dtg kul 10..huhuhu...
byangkn crmah td start dlm 9.30..dlm 2 jam kitaorg tggu...
pdan muka, sape suh jd bdak skema..hahahaha...

okeh...ceramah bermula..
not bad la kn, cramah sal cm ne nk cri keje skrg ni..
skrg ni kn, ssah nk dpt keje..
penceramah mmg sgt hebat...
vavavoom ah satu dewan...
boleh pcah kot speaker kalu cramah 2 smpi mlm..
tp aku, mmg mengantuk giler vavas ah...
die jerit kuat pn, aku leh terlena..ni dh kira ngntuk nazak ah ni...
kul 12.30 rhat jp..then kul 2 smbung...

y kul 2 ni xleh blah ngntuk die..
sesi 2 ni tjuk mcm ne nk jwab interview..
mmg best tp aku y ngntuk ni mmg lena lg...
ngah syok aku lena tba2 hani kejut aku...
aku pe lg, dh mcm kna renjatan elektrik ah bgun...
igt kn ape, upenya mamat hensem dh ade kt sebelah stanby ngn kamera...
wtfuhh lg..tidak..gue malu dow...
mka gue dh xtau cm ne time 2...
die sje kasi malu wa la...dh la lu hensem mamat oii...
maluuuuuuuuuuuuu...cm ne la mka wa td ek...
mamat hensem, lu nk ambik gmbr gtau la wa...hukhuk...
(utk pengetahuan semua, mamat hensem 2 adalah PA kpd penceramah 2, mamat ni die xbg cramah pn, die duk atas pentas usha org, mmg keje die ah duk ngusha org tdo)
wa malu, wa malu...wa bek pnye cover tdo pkai spek....
da utk pengetahuan semua jgk, masa nk abs 2 mamat ni diberi peluang utk berucap...
masa penceramah introduce die, semua pompuan teruja kot...siap sorak2 ag...
sape xteruja kn...hakhak...

dan cramah berakhir kul 4.45...
blik je umah aku terus tdo smapi magrib...
mmg xlarat giler ah...hukhuk...
stanby fizikal utk esk...c u...

P/S : gmbr i mlas nk letak sbb mlas nk transfer...hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku