Jumaat, 1 Oktober 2010

aku sakit ke??


bila mkan je muntah, mkn je muntah...
bila muntah je mkan...grrrr...
knape ngn aku ni, sakit ke??
aku xska bila mcm ni...
aku nk mkn, tp kna mkn skit2...
penyakit ape la y aku kna ni...
skrg ni pn perut ase xslesa, kpala berat giler...
cm pikul batu 2 tan...sakit sgt...
nk mkn ubt, ase mcm mlas...

nk kta ade msalh xde, nk kta aku ska berpk ye la jgk...
tp ape y aku pk sebenarnya...
ntah, aku ngah berpikir ke??
tp otak aku x mcm berpikir pn..
ish ape la y aku ckp ni...

aku isau sbnarnya...tp xtau pe y aku isau..
aku tkt sbnrnya..tp xtau ape y aku tkut..
aku buntu sbnrnya...tp xtau ape y aku buntu.,..
aku ase nk larikan diri.,..
ade sape2 nk bwk aku g planet pluto x???
aku xska la serabut2 ni...menyampahnya...
ah, lantak la nk jd ape...mlas nk pk...
mlas nk ambik tau...sakit ati je nti...

p/s : peribahasa kali ni : bek xtgk dr tgk..hahahaha...ntah ape y ditengok pn xtau...hampeh...wani dh jd bengong...tolong sediakan ambulan dan bomba sekali ye..nk g hospital sakit jiwa...hahahaha...best sgt kuar td, hilang semua msalah y serabut kt dlm otak ni...abs tercabut semua wayar...tp bila duduk saje2, trus dibelenggu dilema diri sendiri...shushhh, shushhhh, pgi ko, pgi. jgn gnggu aku...aku xnk pk ape2, aku nk otak y kosong...mcm roti canai kosong y aku mkn td...nyum2...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku