Khamis, 30 September 2010

jwb pekse cara terbek...

  

salam readers semua...
oh oh oh...aku sdah lega...
tp belum sepenuhnya....grrrrrrrr...
mggu depan lg dua test...
dua2 mmg mcm xtau hape hape...
td test perolehan...dlm klas hokeh...
semua duk bajet nk wat toyol....
tp kna separated plak 2 klas...
ohhh..masa ni dh mmg berkeliaran ah otak pk nk duk mne...
aku kna duk tgah2...oh tidak, depan kuh lect...wth...
cm ne aku nk meniru ni...
aku pn lari duk blakang...
yan pggil gk duk sblah die...die rela berkorban...
mekasih yan...syg ko...

test pn bermula...semua duk tekun mnjwab ni...
sejam pertama semua diam, masuk jam kedua...
dh mula la gelisah sekor2...tgk kiri, tgk kanan...
fuh depan, fuh blakng...sok sek sna, sok sek sni....
semua dh mncri sumber kajian utk ditiru...
termasuk la y ngah menulis ni...hahahahaha...
gelisah mcm cacing kesejukan....
lg setengah jam nk abs, lect dtg...
"ok, boleh bkak bku, tp 5 minit je"

hah, aplagi...mcm kna kejar hantu la sorg2...
tp aku ni plak, bla dh boleh bkak bku xtau nk wat soalan mne dlu...
ase mcm nk jwb semua soalan je...
jwb y ni sparuh, y tu separuh...arghhh, lntak la...
tulisan dh mcm t**k dah...hahaha
5 minit pn berakhir, mne la ckup kn nk tgk buku...
ehm , nk abs mse aplagi...nk tau pe kitaorg wat...
bg2 soalan, nk then pas2 kertas...hahaha
bijak x kitaorg.....xbijak pn okeh...kelam kelibut...
semua xtau hape, tgk buku pn xtau y mne nk tgk...
so kesimpulannya, exam td aku xberjaya jwab ngn jayanya...
tahniah cikwani, anda mmg bijak...
sekian sje...bye2...wahahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku