Khamis, 19 Ogos 2010

murah rezeki

  
salam readers semua...
cm ne berbuka ari ni...
ari ni aku berbuka lauk tunjuk2 ok...
nsib bek sdap tp terlebih masin..
besela bulan pose, mne leh rse..haipp..

ok la, psal murah rezeki...
td g bazar, beli 3 jenis lauk kt akak ni...
then kitaorg dh nk jalan dh, akak 2 pggil...
die bg lauk free satu bungkus..
Alhamdulillah, murah rezeki di bulan pose...

yang kedua lak, masa kitaorg ngah berbuka pose...
tba2, ade dgr org bg salam...
lma la jgk, igt org bg salam dalam tV...
tip pn kuar la tgk...
upenya, jiran sebelah bg kek coklat..
ehm,,,mmg maveles ah...cklat die mmg meleleh ar...
baik sgt akak umah sebelah ni, sblm pose ari 2 pn die bg lauk...
byk plak 2...die bg rambutan 2 plastik...
buncit perut kitaorg mkn...mmg betul2 murah rezeki ah...
ALHAMDULILLAH....



yang atas 2 die bg sebelum puasa...
kek 2 y die bg td...nyummy...

ok, td gk aku g pos opis tuk ambik bju y aku pesan on9...
4 bju rm 50...murah kn...bjunye pn schantek2....
jom kita tgk model mengayakan bju2 td...




belah kiri baju yana, yang kanan aku punye...hehehe..ska2...


belah kiri yana pnya, kanan aku pnye...ni pn shantek...I like...

MISS HIM A LOT...(iklan)

CINTAIRWANI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku