Sabtu, 21 Ogos 2010

baju lg...tp kali ni bju rye lak ek...

salam readers semua...

pose x ari ni...aku???hoho...
sila jgn tya ek...malu lak aku nk jwab dgn kondifen nye...hahaha...

jom kite citer sal rye nk...
aku ase bru je blan lpas aku smbut rye...
bru je blan lpas bli bju rye...
bru je blan lpas duk kalut2 cri tiket nk blik kg...
bru je blan lpas pkai bju baru...
tup2...dh rye blik...dh sbuk nk bli bju rye, kih rye, kasut rye...
semua la y berkaitan ngn rye...ase mcm cpt sgt msa berlalu...
dunia akhir zaman...semua mnde cpt je berlalu...

ehm...ade org nk supplier bunga api tak tuk aku...
yela, nk men mercun takut, so men bnga api la...
family aku, tiap2 kali rye mercun msti gempak...
org mrah men pn men jgak...ate, kalu xde mercun mcm xraye je...
stuju x ngn pendapat aku????hoho

bju rye aku tahun ni 4 pasang, hoho..rye skan weh...
berlagak kn, pdahal pose xpenuh pn...rye nk sakan je...
bese la 2, raya kn stahun skali, mstila sakan...ye dok???hehe
mak aku lak, dh bising2 tpon aku...

"kak, blik la cpt, tlong mak kmas umah, tlong mak masak"

adoi mak, kak blum leh blik ag...
30.8 lak ade test...kalu x kak dh lma cbut...
mak gk ckp kn, ponteng klas tkpe...hahaha....
sbar ek mak, tau la mak rindu kt ank mak y sorg je duk jauh ni...
aku ade 5 beradik, aku sorg je merantau...
y len semua kt umah, keje kg...blajo mlas...
semua nk duk celah ketiak mak, aku????
aku mmg ska merantau tempat org, best....luas pemikiran...

sbnarnya nk tnjuk bju rye y aku beli...
dh la bli bju sedondong ngn yan...
tkpe yan kn, kata sehati sejiwa seraga....x gitu???hehehe


disebabkan kekurangan bajet tuk model, so kitaorg je jd model...
gempak x??hahaha....
ok, yang hijau 2 sha pnya, y maroon 2 aku n yan pnye...
ok x???aku n yan pnye RM58, sha pnye RM60....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku