Selasa, 25 Mei 2010

tag ke 2...ehmmmm



nk wat tag ni...
time kasih kt cik CL bg aku tag ni...
aku bkn slalu di tag tau...

1). Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

ehm..diam kn dri...then pk knape die wat aku cm 2...
pastu ngadu kt member len dgn perasaan sdih...hukhuk


2). 6 orang di hati anda?

ehm...sape ekkk...
kak fiza, adni, echah, huda, die, n die...huhuhu

3). Anda rasa anda comel?

ntah la...xtau nk ckp cm ne...

4). Single or taken?

single is simple...

5). Blog yang anda suka?
smua blog y aku pnah jelajah, ari2 jelajah, n semua la...snang citer kn..hehe
6). Adakah bilik anda kemas setiap hari?

oh tidak...malu nk jwb...mcm xkmas je tiap2 ari...hehehe
gler pemalas ank dara ni...
7). Lagu terakhir yang anda dengar?
sebelum cahaya...letto...sbb masa aku jwb tag ni aku duk tgk citer cahaya kt prima...

8). Last text massage?

hepi bsday yakk...smoga pnjng umur n cpat kawen...
wish besday tuk my kazen..

9). Last phone call?

cik dah syg...my mk sdra
10). Hari terakhir anda menangis?

seminggu lpas kot...huhuhu...mslah2
11). List lima kaler favourite anda

pink, purple, putih, hitam, n maroon...
12). Orang terakhir anda ber YM

cik dah syg...my mak sdara lg...
13). Game paling anda suka

mountain zuma...smpi bengkak2 mata aku men game ni...
14). Adakah anda peminat MCR?

MCR ni ape weh???hehehe
15). Apa perasaan anda jawab tag ni?

suka bangat...hehehe
16). Anda rasa tag ni best?

best dan sape y bce ni harus mencuba....
Tag lagi 10 orang

sape ek...huhuhu...
ehm...sape y bce blog cikcintairwani ni sila la wat ek...
cikcinta xtau nk tag kt sape....sowi...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku