Khamis, 27 Mei 2010

knape iklan kt tv3 lama hah??



salam readers kiut miut semua...
ari ni nk ajr cra2 wat ketupat....
haish...xyah ajr pn ramai dh tau la cikcintairwani...

ni la penangannya bila 25 jam aku duk ngadap tv...
kalu ade 30 jam, 30 jam 2 aku ngadap...
keje aku bngun tdo bkak tv...
nk tdo pn bkak tv...ape kes???
amat la bosan duk umah ni...
smua percutian y dirancang mcm hampeh...
semua hancur mancur kebabooommmm...

ni aku nk tya skit ni...
knape iklan kt tv3 lma berbanding tv len ek????
cewah, dh jd mcm anilisis channel lak kn...
ade sape2 leh jwab soklan aku ni...
leh jwab aku bg dop puluh sen...
kompius bertimpa2 dh otak ni...
kalah masa nk jwab marketing dulu...hahahaha

ehm...nk berpikir jwpn sat la...
tata...nk smbung tgk tv lg...



sowi ye tv3...cma mau tau dong...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku