Ahad, 2 Mei 2010

sori..sy xde idea nk hupdate blog...


salam readers kiut2 semua...
ehm, agk lama xjpe blog ksyagn gue ni...
aku xde idea nk tulis pe..
aku bkak je tenet, first msti g joging blog org...
asal nk tulis blog aku je terus xde idea...

skrg ni aku ngah gigih wat note marketing...
OMG..sngat xtau ape y aku wat...
mcm bru nk blaja je...menci mcm ni...
dh jd cm ekonomi sem lpas...

ok..mcm de citer mnarik je nk citer...
so aku nk tempek gmbo la.....
gmbo mse dinner ngn P.A bdk2 ex diploma...
PN HILYATI...die nk p luar ngara...
so wat la jamuan perpisahan tuk die...
citer ni dh basi senornya....
tp aku xkira...nk gk tempek...hahaha













 nila bdk ex diploma klas aku...
sorila ek, pemilik blog agk mls nk menghedit...

sms 1 : org kg sekalian, mggu dpn cek blik...tgguuuuuuuuuuuuuuu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku