Ahad, 30 Mei 2010

PEkan BudAYA KuaLa BeraNG

  

salam readers comel...
ari ni nk ckp sal pekan budaya kuala berang...
meh nk explain skit sal pekan budaya ni...

pekan budaya ni akn diadakn tiap2 tahun kt kuala berang ni...kt pekan budaya ni ade gerai jualan, gerai utk opis2 kt kuala berang ni contoh nye RISDA, pejabat Tanah, MDHT dan mcm2 lg la...ade pertandingan gerai tercantik ag...hadiah lumayan gk...thun ni lebih gah kerana dirasmikan oleh menteri besar melaka iaitu Dato' Ali Rustam...aku ska cara kepimpinan die ni...mmg sgt2 mesra rakyat...utk majlis perasmian ade pertunjukan bunga api lebih kurang dalam 20 minit...mmg sgt2 best kerana bkn snang nk ade pertunjukn bunga api kt kuala berang ni...penduduk Hulu Terengganu semua pakat duk mari tgk semalam...

termasuk la aku, mak aku, adik aku, n my bff....
smpat gk la bergambo bagai walaupn org agk ramai...
sbnrnya mcm ni citer die...

aku n my bff pas rasmi terus nk blik...
yela, ade 3 das bunga api je y dilepaskn...
mmmg hampa sehampanya lah perasaan masa tu...
abah aku ckp bunga api lama...
ngn putus asa nya kitaorg nk blah...

tba2...jeng3....pom pang pom pang...
mmg terkejut beruk ah kitaorg...
upenya pertunjukan bunga api lmbt skit...
nsb bek lum blik ag...aku ape lg puas hati la tgk...hahaha...
jakun pnya pasal kn...mmg aku ska sgt bunga api ni...
jomla usha gmbo lak...


ni kt gerai RISDA....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku