Sabtu, 29 Mei 2010

kamu...rindu sgt kt kamu...


salam readers cntik menarik tertarik semua....
shatkah anda pada hari ini???
hahaha...jom skemakn diri utk semntara waktu...

aku windu sma die...
die y jauh nun disana...
die y pernah membuat aku gembira suatu ketika dulu...
die y slalu menemani aku msa aku bosan...
die y sgt sweet ngn aku...
die y tahan kawan ngn aku y ntah pe2 ni...

semua ttg die aku rindu...
namun rindu ni terpaksa aku hentikan kerana sebab y terlalu berat...
aku perlu lupakn semua tentang die....
buang semua ingatan aku pd die....
bkn niat aku utk melarikan dri...
cma aku tidak mahu ianya berterusan lg...
cukup la aku mengacau die utk satu tempoh y agk lma...
terima kasih sbb die sudi berkawan ngn aku...
aku sgt2 menghargai persahabatan y dibina...
aku xbnci ko pn, cma aku perlukn masa utk tenangkn dri...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku