Ahad, 16 Mei 2010

mkn ngn bff2 ku....



salam readers cmey semua...
shatkah anda..kalu xshat dishatkn jgk..hehe
xde pn nk citer....cma..erkkkkkkk
huish..sendawa pnjg 2...hehehe
knyang aku mlm ni..ade owg blanje mkn...
sape lg kalu bkn si yen...my bff kt kg aku ni...

aku dlu mmg xde kwan kt kg..
maklumla, org xpnah duk kg kn..hukhuk
hdup merantau di tempat org je...sdih lg..
aku dpt bff ni pn msa duk kg sthun ari tu...
aku join dak2 belia...last2 kitaorg berempat jd rapat..
sorg lelaki n 3 pompuan...

knyang aku melantak td...dan tanpa disedari...
jeng jeng jeng...suspen ni...
aku ternmpk seseorg..die pndang aku, aku pn pndg la die...
tp die terlindung lak ngn sorg pakcik ni...
dlm hati ckp.."eh, mcm knal la mamat ni"...
pastu die bgun nk blik...oMG, mmg aku knal...
oh tidak..bdk kg aku y aku admire...
cit..kalu aku tau tu die, dr mula mkn lg aku usha die..lalala
giler gedik ko wani...huhuhu...
ish awtla hang hensem sgt..hahaha


pompuan sblah aku umi...n lelaki 2 si yen...
sorg lg xde..hukhuk


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku