Jumaat, 16 April 2010

terima kasih utk segalanya..


slam readers....
ehm, org stdy aku duk wat blog...
huhu, xleh kalu xtgk blog...
msti nk windu2 sma blog...hehehe...

skrg ni, berat sgt beban y aku pikul...
aku hrap aku seorg y tbah mengharunginya...
aku hrap kptsan y dh aku buat adalh betul..
aku xmahu jg perosak hubungan org..
aku xmahu mnjdi org ketiga...

Ya Allah, betapa berdosanya aku...
aku berdoa smoga kau ampunkn dosa hambaMu ini...

betul la ayat2 cinta yang aku tulis sblm ni...
tggalkn die wani...
ye, aku dh tggalkan die bersama 1001 knagn pahit...
smoga aku dpt lupakan die walaupn skit...
smoga aku mnjdi kuat...

time kasih pd kawan2 aku y byk bg aku sokongan...
time ksih kpd kawan aku y beri aku smgat...
aku sgt mnghargainya...
ye, aku akn lebih berhati2 bila berkawan...

smoga ko berbahgia...
jgn skitkan hati awek ko lg...
anggp jela kita xpnah knal pn slama ni...
aggp je semua 2 hanya mimpi...

sms 1 : penulisan agk skema ye ari ni...hahahahaha...
xleh blah btul la wani ni...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku