Sabtu, 17 April 2010

tabahkn hati ku + kami bdk surau


salam readers cmel semua...
ehm , ari ni satu ari perwira xde air...
so kami pn ambik keputusan utk mnjadi BDK SURAU...
dan ade citer di sebalik SURAU...

permulaan citer...
waktu zuhur, kami bergerak ke surau...
semua xmndi lg..
g surau ngn muka sememeh...
pergh...mmg nikmat ah dpt mndi...
mcm mndi sungai...berenang-renang...
air pn sejuk...sonok beronok ronok...

pas mndi g mkn..
otw nk g mkn terserempak ngn seseorg...
jantung mcm nk gugur..
aku cba sdaya upaya lari dr die...
lari n terus lari...nk ambik mkn pn tggu die ambik mkn dlu..
mmg bnci nk tgk muka die..
bnci ngn perasaan aku sndri...

tba2 tpon aku bergegar..cewah, mcm dlm nvel...
die htr msj mtak maaf...
aku ignore je...msj ke 3 bru aku blas, ckp aku dh maafkn dia...
so tutup citer psal pkwe org tu.....
smoga die berbahagia ngn awek die smpi ke jinjang pelamin...
dh wani, jgn jhat sgt ok...
aku bersyukur sbb xambik msa y lama nk lpa die...
selera mkn pn mkin bertambah...
Terima Kasih Ya Allah...

sambungan citer kami bdk surau...
dr asar duk surau smpi la isyak...
mmg best la, ngn angin sepoi2 bhase...
ngn kpas y kuat gler..
smpt gk aku melelapkan mata...hehehe...
mkn, mnum semua kt surau...
tp aku xleh nk study sgt kt surau..
xslesa...hikhik...

then, pas 2 smpat lg aku bergambo bagai...
biarla gmbr y crtekan sgalanya....






kami y bru lpas mndi sungai...


sebelum kejadian...



selepas kejadian


surau y kami sepahkan...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku