Jumaat, 19 Mac 2010

lepak2 time...sonok td...


salam comey blake...
hrap sape y bce blog ni comey2 la kn...
ehm esk nk g MUAR...
knduri umah mak angkat yan...
ehm, xsbar nk mkn free...
sonoknye dakuh...

td g mkn ngn fiza, liza, acap, amy, n am...
tgah mkn dtang lak zafi...
ehm, apalagi bkak kdai kopi la...
pah satu topik satu topik...
btul2 mghilangkan tension aku...

time kasih semua sbb buat aku gelak xhengat dunia...
kawan sgt berharga...
bkn snag nk dapat kwan y sporting kn....
borak dr kul 9 smpi 11 lbih kot...
nsb bek mak guard xdtg halau...hehehe...

nk knalkn dorg la...jap ek..



ni si bdk kecik acap...bru berumur 20 thun...
prangai pn mcm bdk2 lg...mmg adik y gedik ah...
sori acap...xsgja kutuk la...


ni lak, si zafi...kalu die tau aku ltak gmbr die lam blog aku,
msti kna sembelih aku ni...sori zafi...


ni lak amy..so sporting...die pn ade blog tau...
sje nk promote...hehehe...

sms 1 : alamk, gmbr fiza ngn liza xleh nk upload lak...
knape ntah sengal sgt...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku