Khamis, 18 Mac 2010

ape lg y xkena ni...

salam......
aku pn xfaham apalg y xkna...
bertekak pn sal blog je kot...
xska la awk duk wat ape y sy wat...
i hate tau x....
skit hati sgt...
nk wat tya la org len...
jgn tya sy...

dr blog gduh lg pasal mnde len...
ni xcouple ni...
kalu couple hari2 la duk perang dunia ke dua...
sdarlah sbnarnya kita hnya ditakdirkan berkawan...
bila berkawan ok lak kn...
xde nk gaduh2 bagai...

aku mmg xsesuai kot nk cintan cintun ni...
pyah org nk faham aku...
aku plak lg pyah nk faham org...
time kasih smlam ko jujur ngn aku...
aku dh agk dh...
sbb 2 ko dlu ngn ko skrg len...
ko skrg mcm kna pkse nk lyan aku...

i hate terhegeh2 ngn lelaki ni...
ckup la skali aku dh kna dlu...
aku mmg dh serik nk memujuk rayu ni...
kalu ko xska aku dh...ko bleh blah....
2 je prinsip aku ok...

ko jgn isau, kali ni aku xlari lg...
xdenya aku nk majuk mujuk bagai2 ni...
ko xska kn mcm 2...so aku xbuat...
aku stay jd kwan ssah senang ko...
ye, btul kata ko...
aku xde pegangan hidup...
aku x istiqamah....
abs 2 ko 2 ade pegangan hdup la...
ko istiqamah sgt la kan...
ko mmg baik, aku x nafikan...
sgt baik utk aku sbnrnya...

ko dh biase terluka kan...
aku plak bkn stakat terbiasa, selalu....
bkn stakat terluka, terbelah, tersiat, terkoyak...
bkn ngn ko je aku kna, ngn lelaki len lg...
aku dh pnat nk faham semua ni...
aku bkn nk lari dr masalah...xterniat pn...
cma kdang2 aku lg selesa mendiamkan dri..
mgkn itu cra aku selesaikn msalah aku...

aku tau mmg aku y slalu cri mslah ngn ko..
tp aku xpnah suruh ko kejar aku..
aku xpnah pkse ko cri aku...
aku tau aku slah sbb aku cri ko ari tu...
dan aku tau ko terkejut n ssah nk trima...
tp aku redha, aku xpnah pn pkse ko trime aku...
tp aku hrap ko berterus trang ngn aku...

smalm bru ko jujur..
aku tau ko ambik msa, tp aku rse mcm org bdo...
aku tau ko lg ase cm bdo bla aku wat mcm 2 kt ko...
bla aku luahkn sgala kt ko..
aku dh cba jujur...
tp nk wat cm ne...slah aku...
aku tau mmg semua msalah berpunca dr aku...
so aku mmg terima ngn hati y ikhlas...
mmg aku bkn mnusia terbaik utk ko...

sy xpnah nk slahkan awk...
sy y byk wat slah ngn awk...

sedarlah, pasni kita berkawan mcm biase...
citer masalah as a frenz forever...
ko mmg shabt aku y pling baik...
aku sgt2 menghargainya...
ten Q for everything....


sms 1 : sori kalu entri kali ni panjang berjela...
sms 2 : kalu awk terbace, sy mtk maaf...sy xde niat nk skitkn ati awk...
awk terlalu baik utk disakiti, biar sy y mengalah kali ni...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku