Jumaat, 13 November 2009

lma x hupdate


fuh,fuh...abs berhabus aku pnya blog...
sori sgt kt spe2 y bce blog ni, aku dh lma xhupdate...
laptp aku bgitu bermasalah nk publish blog...ni pn aku gna lptop org...sdih...huhu...
ade lptop tp xbguna...grrr tul...
oyeee...tggal satu paper je lg nk blik...17.11 ni last..
pastu eh aku berambus tggalkan perwira y terchenta ni...hahaha....
smlm kuar gi jln2...tgk wayang citer 2012...
citer 2 agk menrik dan manaktkn la...sgt tragik...huhuhu
menginsafkn aku jgk sbnrnya...pastu g karaoke...
kitaorg bantai 15 lagu...smpi smput aku....huhuhu
kitaorg blik kul 10 mlm...nsb bek ade bas...mmg brani mati ah....
blik lak meredah hujan...nsb ari ni xdmam...
tp bdan aku skit2...xtau nape...huhuhu

......

result eko dh kuar....tkt gler kot nk tgk....
mmg killer subjek 4 dis sem...cuak n cuak n cuak...
nk tgk ke xnk ah....
then bdk2 ni pksa gk tgk....nsb bek result ok jgk....
aku igt dh kna repeat....tidakkkkkkkkkk....
xnk ambik ekonomi dh....dishhhhh

......

13.11.2009...

besday fiza...tp xdpt nk smbut sbb xde smber nk bli kek...
mlm 2 just nyanyi je utk fiza....
hepi besday fiza...smoga pnjag umur dan bhgia slalu...
sronok ko ek dpt bear bsar...hehehe...

.......

spnjg mggu peperiksaan...
semua la membz kn dri...nk2 mse ekonomi...
rse mcm xckup jam, hari, xckup tnage zhr batin, xckup tgan,xckup kaki....
semua 2 sbb paper eko la...
mmg tertekan la...stdy smpai subuh, pas sbuh bru tdo...
adoi, dh jadi klawar...tdo siang berjaga mlm...
huh, ni semua eko pnye psal....
tp y bestnya pas ambik exam eko semua snyum smpi ke tlinge...
sbb pe, sbb soaln snang...hahaha...
hoorey...lga2....n siap bleh bergambr knangan lg tau....
.....

tjuk ari ni sbnrnya....knape lelaki ssah nk difahami...
td bru wat luahan prasaan ngn yana...
die cter sal pkwe die, n aku mcm besela....
mndengar n bg pndapt...huhuhu....
aku pn tension sbnrnya ngn lelaki ni...ape la y dorg nk sbnrnya...
knape ssh sgt nk fham dorg ek...ssah...
aku semcm fobia nk rpat ngn lelaki...(jgn slah fham lak)...
pning pale bla igt sal lelaki xgna ni...dish sbijik...hahaha
......

dh la...mls nk mrapu pnjang2...nk bg korg tgk gbr kt bwah ni ...
jommmmm....


syoknye...ngah feeling ni...sobsob

bdk berdua ni pn sbuk nk feeling...hehehe

asal mka aku nmpk sparuh je...syok2..
mka gmbira nk jwab eko...huhuhu

inilah barisan kami...y ikhlas nk jwab ekonomi...

sms 1 : nk lupe atau nk igt lelaki 2...ssah nye...
sms 2 : nk bik...rindu kt umah aku...rindu kt semua org kg...
sms 3 : nk die...huhuhu




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku