Sabtu, 31 Oktober 2009

pening pale

sbnrnya aku pning kpala...
n xtau gk nk tulis ape...huhuhu...pas telan panadol 2 biji ok dh skit...
mood nk study ekonomi sbnrnya...
dh pnjm bku ngn fiza tp xgk bkak2...hehehe....
dorg semua pn lum study lg...
knape DR.M slalu menggangu bla sje aku memegang buku...


......

semalam, mood aku kurang stabil....
ntahla, aku gram ngn die....
ngah syok2 msj leh lak x blas...tau ah g bersuke rie...huhuhu...
smpai ati x igt aku...
H, xsbar nk abs final...hehehe...
(ceh, lum final dh pk nk abs...ish3)

......

23/10/2009
sbnrnya, dh lma nk post en3 ni...
tp siaran tergendala...
23 2 besday SAra...housemates ku...

sara my luvely sister...
hepi besday to u...smoga pnjg umur n bhagia slalu...
muaaahhhhh...syg sara....


big apple...from seseorg utk yana...

hepi besday sara





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku