Khamis, 20 Ogos 2009

study, study

ari ni dh khamis...tp satu ape pn aku lum study...aura malas 2 dtg bla aku duk umah...tolong2, bg pertolongan kt aku y kemalasan ni...huhuhu...dh la byk aku test pas cti ni...mood study, dimana kamu menghilang...huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
apa y perlu aku wat....

  • rijinkn dri...of course la.....
  • kurangkan xtvt melepak....
  • kurangkan tido....
  • kurangkan tgk tv...
  • kurangkan ngadap laptop...

n test yang bakal aku hadapi

1. principle of management...(y ni aku fham la, nota pn dh sttle cma lum hafal)
2. conscruction project management...(y ni pn sma, dh wat nta cma lum sentuh ape2 pn)
3. economic...(y pling kritikal sbb lum fham ape2, n nota pn lum wat...gamble gler...wahahaha

4. supervision n leadership..(y ni nota lum siap, fham pn skit2, kritikal jgk)

5. hubungan etnik..(pling aku ska, sbb dlm b.m, y ni xde mslah sgt, hehehe)

5, sgt byk dan menjadikan die smakin kritikal apabila fully in b.i...
tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku