Khamis, 4 Jun 2009

MinGGu MeNganTuk SeduNia

mggu ni byk btul aku dgr aduan psal mengantuk ni...aku sndiri pn mgalaminya...

ari isnin time keje : mengantuk gler smpi aku pning pale y amat...smpi nk wat keje pn jd ntah pe2...terlalu mengantuk...aku smpi wat kputusan ambik cuti selase esknya...MyEm0.Com

2 citer aku...citer no 2...

ari selasa : abah aku drive ptg 2 utk ke hspital...dia pnye ngntuk smpi xleh nk drive...mak aku membebel pn die still ngntuk...n mlm 2 die tertido ats krusi smpi pgi...isk3
glitter-graphics.com

citer no 3....

ari khamis : kak fiza, mngadu die ngntuk gler...menguap beribu kali smpi pning pale die...mmg mngntuk tahp cipan ah...MyEm0.com

so, aku mengambil kputusan utk mengiktirafkn mggu ni MINGGU MENGANTUK SEDUNIA...hehehe...ska ati aku je kn...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku