Rabu, 21 Januari 2015

Taqiff iman dh sekolah..

Salam u olls..

Lma jgk xmnulis..tengah sarat ni xde pk ape dh..pk bla aku nk branak jer..hehehe..yeayyy, alhamdulillah..taqiff iman dh start sekolah..xsgka kn, bru je kawen thun lpas dh leh htr ank g sekolah..express btul lah..trima kasih Allah..

nsb bek la dia ok kt sekolah tu..xde lah mengamuk xnk pergi kn..yang struggle skit mggu pertama sekolah la..dia bru nk biasakn dri..ari pertama ok lg..msuk ari kdua dh xok sgt dh..ari ke 3 mngamuk sakan kot..aku biar jer..hntar jgk kn..ari ke 4 n 5 pn still xbpe nk ok lg..mgkin dlm proses mnyesuaikan dri kn..

Dan mggu ni alhamdulillah..skit pn xnangis..bngun tdo p mndi sndri..pkai baju..mmg sgt ok..aku pn suka sgt tgk perubahan dia..sedih pn ada kn..kdang2 snyi plak rumah dia xde..kul 3 karang bru pergi ambik dia..tp kalu dia xde smua kje rumah dpt jgk aku settlekn..

Owh alang2 mnulis ni nk jgk la selit psal kandungan aku ni..skrg ni db 36weeks plus2...mmg trase la kesaratan nyer..nk baring..nk duduk..fuhhh,hrap sgt baby baik hati nk kuar cpat..hahaha..dh xsbar nk tggu baby kuar nih..alahmdulillah jgk..persediaan dh hampir 95% settle..tggu abah dia blik mggu depan settlekn y lg 5%tu..nk siapkn tmpt aku n baby berpantang plak..maklumlah,xkn aku nk angkt segala katil mak nenek tu kn..nti terberanak i olls..hehe

Eh2..lupa nk gtau..hb aku dh naik..xdelah byk sgt tp bolehlah..11.1..ckupla utk buktikan aku leh bersalin kt sni jer..mlas nk g hospital besar kt bndar ganu tu..jauh sgt..ssah nti suami nk cilok dtang mlm2 kalu aku lapo..hahaha..

Oklah..nti aku hupdate lg..tggu i olls terberanak dlu la ye..snang nk knalkn baby trus..ngah pk name ape nk bg kt baby ni..laki ke pompuan..erh,msa scan aritu dh nmpk dh tp mlas nk over confident kn..kn xpsal2 lari..hehe

Byeeeee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku