Ahad, 11 Ogos 2013

"ummi, kak noni ptus cinta"

salam hari raya u ollss...

mood raya masih lg berkobar2 dlm jiwa walau pd hakikatnya aku dh kna start keje pn arini...tp masalahnya dua2 kemalasan yang amat serta nafsu raya msih membuak-buak maka jdnya kami pn bercuti smpai pengsan...hahaha...xpe, students pn xde, nsb jgk la...

ok2, ni cter pagi td ye u ollssss...pagi td, mak sdara aku dtang umah, katanye nk pnjam ape ntah dr mak aku, dia masuk2 dia trus tarik tangan aku...

mak sdra : ni, mak na nk mtak maaf bnyok, mu jgn brase ati neh...
aku : hahaha, nape plak mak na..
mak sdara : husna, ato msj ke abah ye oyak "abah, k.noni dh ptus cinta"...
aku : hahaha, ptus nape gk acap2, lma dh ptus mak na weh..ye dgr mne lah, padahal dok ckap pn psal cinta2 ni dpang dia...hahahaha

tulah penangn bdak terlebih ilmu nurul husna...sepupu aku...aku pnya sepupu mulut mmg xde insurans langsung...msalahnya semua yang bertya adalah bawah umur...husna bru berusia 8 tahun, drjah dua ye...tp ko jgn jah, dia dh ade pkwe u ollssss...aku pn kalah jah oiii...hahahah...bdak zaman skrg mmg khelasss sesangat kn...ha lg satu, mak aku tya la husna ni "husna, duit raya banyak tu nk wat nape"...ko tau ape dia jwab "nk beli cincin tunang"...ambik ko, ko hado wani...hahahahaah...

yang aku pelik, mne la di dgr cter yang dh basi ni...aku ptus cinta pnya la berkurun...kalu dia msj abah dia ckap aku bercinta lg ade la jgk motifnyer...hahahaha...husna2, mmg budak terlebih bjak n terlebih berangan...korg tau ape angan2 dia, nk kawen ngn putera raja...tiggi melangit ko...hahahaha...cita2 nk jd surirumah sbb nk msak untuk suami...ko hado, bdak2 zaman skrg mmg terlebih doss...hahahaha...

klakar2, bla aku tya husna dia xmngaku tu...nti aku nk selidik mne dia dpat berita tu...hahaha...nk ptus cm ne dik non pkwe pn xde skrg ni...adoiiii, sakit jiwa sakit jiwa...opppssss, sla jgn tya soalan maut tu, mlas kwan nti...hahahaha...

p/s : slamat ari raya...lupakan yang keruh, bkak buku baru yang btul2 baru...jgn sesekali bka balik kitab lame tu ye...beware...kalu x i hampuk u guna pnyapu harry potter wani....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku