Selasa, 6 Ogos 2013

sepatutnya...



"sepatutnya aku boleh fikir, dr dulu lg, ye dr dulu, bkn dr sekarang...
boleh nmpk xperbezaan tu, boleh nmpk tak...
sudah trang lagi bersuluh tp masih buta lg aku menilai....
begitu kuatkn, sangat kuat...dh nmpk dh depan mata, dh boleh bezakn pn, tp still lg...
bagusnya aku, rse mcm dh hebak gler walau hakikatnya akulah mnusia yang pling sadis dlm episod ni...
semua dh terbukti, smua dh lalui, smua dh tengok, smua dh rase tp msih lg pura2 xtau, pura2 xnmpk, pura2 xde ape2...
karma yang menghukum terlalu dashyat sampai kdang2 aku rse aku xmmpu nk bertahan...
ape yang perlu aku buat sekarang ni, trus ditipu atau trus ditindas...
dua plihan yang kurang bijak aku rse...
mgkin aku akn pilih2 kedua-duanya...
sebab itu je pilihan yang aku ade...
jd teruskan lah bertahan dan bersabar  dan berdoa..."

sepatutnya....

sekian....

p/s : maaf, ni bkn entry brkaitan raya tp ini tntang emosi, so mcm bese...

p/s 2 : dam dam dum bnyi mercun, meriah gler keliling umah aku ni, ase nk join skali pn ade...hahaha...yeayyy xsbar nk pkai baju rya...hahaha...-feeling excited  weeeee



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku