Jumaat, 2 Ogos 2013

knape dak wanie comot jrang berfb??

salam u ollsssss...

mood sebenarnya agk kelaut dalam...huhuhu...ntahla, aku xpasti ape yang aku fkirkn sbenarnya tp otak aku seakan-akan berputar mncari jawapan...teramat berat aku rasakan dan aku xtau ape yang sepatutnya aku lakukan...rse nk mnangis, rase keseorangan, rase sakit, rase marah, rase pedih...pelbagai rase selah-olah mngalir di setiap nafasku...pnatnyer ngn keadaan ni...

ok, sebenarnya semalam kawan aku msa poli komen seperti tjuk diatas dalam gambr y ditag kepada aku...y ade dlm gmbr tu semua komen kecuali aku...so timbulla persoalan diatas...meh aku nk bgtau...utk pngetahuan la, aku merupakn stalker y pling berjaya bla melibatkn fb...ye, hari2 aku bkak fb tp perasaan nk komen, nk chat, nk hupdate status cma 1%...kdang2 xde lgsung...

aku dlu pminat setia fb kot, tp selepas beberapa insiden melibatkn fb terjadi kt aku, aku jd mlas nk ambik tau, mlas nk komen, smua mlas...aku ska bce status org je...sorilah pd kwan2 y terasa, y ckp aku sombong pn ade,  komennya aku xblas, aku btul2 mtak maaf...kalu ade ape2 nk tya aku trus inbox sbb aku akn blas kt situ...fb ni mmg pnting utk kita mngeratkn hbungn sesama kawan2 kn, tp fb akn lbih mnyakitkn bla ade status y menikam hati n perasaan kia, gmbr y mmbuat kta sakit ati...sbb tu aku elak utk komen...aku lg ska luah kt blog ni atau trus smpan jd nanah kt dlm hati ni...tula aku "dak wanie comot"...dan lg satu, aku mmg jrang approve org y aku xknal...sbb dlu aku pnah kna, y aku approve rupanya stalker y nk jd duri dalam daging...nilah y buatkn aku serik...

blog ni lg satu, aku tau blog yang ditulis pkai emosi akn membuatkn org mnyampah...mmg blog tu hak kita, suka ati kita la nk tulis pn, bkn ade org bace...mmg mcm tu y aku fkir, tp bla aku rase ade org ambik kesempatan ngn penulisan blog aku, aku jd mrah...ape hk ko nk ngnjing2 aku melalui pnulisan aku...aku buat semua ni utk knangan aku, utk aku bce blik disaat aku lupa siapa aku...jngnlah jdkn aku mngsa amarah dan tidak puas ati korg...aku cma mnulis utk dri aku, utk peribadi aku, utk msa depan aku, jd xperlu lah nk mngata mcm2...

mgkin, aku akn fkir seabis abisnya utk privatekn blog ni smentara waktu...luka yang terlalu dalam terlalu skar utk sembuh tp mgkin ia boleh dirawat jika jururawat itu berusaha tnpa ptus asa...sekarang ni aku cma perlu bertahan sbb aku xnk lg dipandang lemah...aku tau aku xmmpu tp aku akn berusaha...mgkin belum masanya utk aku rse kemanisan itu tp aku ttap xkn ptus asa berdoa...ramadan tggl beberapa ari je lg...aku hrap aku smpat...

k lah, dh bnyak aku bebel...nti jd entry emo plak, entry emo mgkin akn kluar bla blog ni dh diprivatekn...hehe...maaf jika aku terkasr bahsa, terbz body, terambik kisah, terlebih emo, terlebih lebih, terhegeh2, terbyk ckp, terbyk bebel...aku cma mnusia biasa y xkn lari dr kelemhan...aku maafkn smua jgak jika ade y pernah buat salah ngn aku...maaf mmg snang utk diucap tp belum tentu maaf akn mnyelesaikn smua msalah...

sekian...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku