Khamis, 20 Jun 2013

wanie, bila nk datang KL??

salam u ollsss...hai stalkerss...(bajet retis nyah)hahaha

mek nab nk membebel ni...haha...eh xde lah, mek nab pnat asyik membebel, merapu, meluah, segala me la...bukan ade orang kisah pn kn, bukan ade orang nk betulkn kesilapan pn kn...last2 mek nab jugek kna telan...goreng pn sodap..hahaha...

baru2 ni rmai la mber2 mek nab duk tpon tya soalan yang sma...mber u, mber poli...terharu i ollss noks...hahaha...tp yang xtahan soalan yang dorg tya semua sama...menjurus ke arah yang sma, matlamat yang sama, 1 malaysia...haha...xkira lelaki atau pompuan, bgus betul dorg ni, dh mcm soalan cepucemas lak kn..hehe...jgn ditya soalan cepucemas tu kalu nk rase kna hempuk ngn durian...hahaha...ni la soalan yang dorg tya...

"kakak, mehla dtang KL, keje kt sini"
"wani, bilonyo mu nk mari KL, khijo sni"
"wani, mehla keje KL, dorg rmai kt sini"
"wani, ko bla nk datang KL, kta keje sma2"
"Ni, meh la KL, duk ngn aku, kje kt opis aku"

argggghhh, terharu, terharu terharu...smua ajk g duk sinun...i ollls je smpai sekarang msih disinin, huhuhu...i olls mula2 mnyesal jgk kn sbb x g sna, yelah mcm2 yang terjadi, kalu g sana sekurang-kurangnye leh jgak kn lupakan ape yng ptut...my adik angkat ade, my bff ade, my cousin ade, leh jugak berjoli sakan ngn dorg kn...hukhuk...tp nk wat cm ne, rezeki aku msih dsinin, aku stay jelah sinin...lg satu aku ase mcm xleh nk g je kalu duk sinun, mcm xboleh lah...huhu...ek eleh wani, orang len elok je pun..hahahaha

ntahla, mcm2 yang aku pk kot...duk sini ade family smua, ade umah, ade bilik aku...hahaha...poyo la ko ni...cba bg aku duk melaka ke, batu pahat ke, kuantan ke,hehe...msti aku g..hahahaha...buat kwan2 yang mngajak tu mekasih korg, aku bkn xsudi tp aku berat ati, kalu terpaksa sgt mmg aku g ah..hehe..nti aku g jln2 kt korg ek...rindu nk tgk menara KLCC ari2...huhuhu..krim salam kt menara KLCC ek...hehe...

p/s : derita ke?aku tgk bhagia je stiap msa dr dlu smpai skrg...bila msa plak ko derita, bukan ko ska ke??ahakkkkkk

p/s 2 : jumaat sabtu, part time job, pnatnyer...huhuhu...xpe, yang pnting aku bz...tu yang aku nk...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku