Ahad, 16 Jun 2013

pertengahan JUN

salam u ollsssss.....

wahhhhh,lama gilok xhupdate weh...ase mcm berbulan-bulan lamonyo...pdahal bru sebulan kot..hehe...rindu rindu rindu sesangat kt mykristalcinta...adoiyai, beselah, tuan punye bz duk menjual anggur...anggur plak laku semacam je...hahahaha...

banyak gilok bnde berlaku bulan JUN ni...kiranya bulan keramat la, bulan pnting utk aku igt dan utk aku kenang, yang manis, yang pahit, yang masin, yang tawar pn ade...mals sebenornya nk citer satu2, xde mknanyer pn kn, nti stalker bace kang tuduh kita mcm2 plak...tduh kita jual crite la, tuduh kita menipu, tduh kita suka fitnah2,...yelah, kita ni dh bese orang ckp mcm2, so pedulikanlah...(statement asyik sedih je : bak kata kawan aku)...hahahaha

aku hepi la weh, hepi ngn kehidupan sekarang...hepi ngn penipuan, hepi dgn keje, hepi dgn petunjuk yang Allah bg, hepi ngn perubahan diri sndri...hepi smua lah...haha...banyak betul bnda nk kna settle bulan jun ni...orang ats men suruh2 je, yang bawah ni jugak jem...mantik katak...kadang2 tension mcm nk mkan orang...grrrrrrrrrrr

iklan jap :

arini nk belajar peribahasa skit...sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua...debusshhhh...cian dia...

meh kita tunjuk gambo jelah...









banyok benor bnda aku nk settle...aku harap aku msih kuat la kn, kuat utk berjuang, kuat fizikal, kuat mntal...keje mcm aku ni mmg cabaran...sape tak sbar jgnlah keje mcm ni ye...hehehe...xpela, org kta saham akhirat, orang kata bukan aku kata...nti kalu ajin aku hupdate la..tu pn kalu rajin, kalu x harem...abaikn muka sememeh aku tu ye...hakhak...

p/s: perlu ke? xperlu kot...sendri buat sendri tanggung wani, pdan muka ko...hahaha...kan dh kena setepek ats pale...hahahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku