Sabtu, 18 Mei 2013

mari kita kawen, eh...

salam u ollsss...

cuti sekolah tiba lagi, aku pasti berduyun-duyun la makhluk yang akan berkawen...mber2 aku xyah ckp la, bkak je FB pnuh dh event..huhuhu...aku, xyah ckp la, mmg lmbt lg so usah ditanya ye...aku dh bosan aku dh bosan aku dh bosan (tba2 nyanyi lgu amy search)...sempena hari kawen2 sedunia cti sekolah ni, aku nk wat ucapan la skit...ehm, mgkin semua majlis yang dijemput oleh mber2 aku ni smua xdpt pergi sbb bertembung ngn sepupu aku...hehe...

1. k.sue dan pasangan (UTHM) - 11.5.2013 (dh lpas dh)
2. sha dan nad (UTHM) - 26.5.2013
3. aisyah dan pasangan (SMAASZA ) - 25.5.2013
4. min dan bard (POLISAS) - 1.6.2013
5. pokle dan pasangan (POLISAS) - 1.6.2013
5. saadah dan aisa (SMAASZA) - 1.6.2013
6. faizah dan azuan (POLISAS) - 2.6.2013
7. hana dan bana (MBER 'dia' ) - 3.6.2013
8. dan last MUNIRAH DAN RIZKEE (SEPUPU) - 25.5 dan 2.6.2013

selamat pengantin baru kepada smua kwan2, smoga bhagia ke akhir hayat...sori sebab smua majlis xleh dtang ye...24, 25, 26 sbuk ngn wedding spupu, pastu 1, 2, 3 nk g antar menantu sepupu kt kedah ye...sori sesangat...mmg xleh nk elak la kn...hope majlis korang berjalan lancar dan semoga dirahmati olehNYA...

sekian,

p/s : setiap kali mber ajk g kenduri kwen msti ase sbak..nk kwen dh kwan2 aku, aku ntah bila...perancangan Allah adalah yang terbaik...berdoalah...semoga pasni xde orang tya "bila mu nk kwennye"...ce tukar soalan jd "bila mu nk kejenya, dok pnat jd penganggur"...sdap skit dgr..hahahaha



1 ulasan:

sayang kamu....

salam cinta dariku