Rabu, 15 Mei 2013

jangan bermain dgn api..



"dh byk kali kta psan kt awk dik, jgn bermain dgn api, nti merana diri...ckuplah, kak igt awk dh lost contact ngn dia, tp still lg...mmg tu hak awk, tp awk kna igt status dia dik...dia tu hak orang dik, kita jgn ambik hak orang nti Allah akn ambik balik hk kita...mmg kita akn sakit dik, hati dan prasaan kita akn sakit...tersangat sakit...dik, tolonglah tggalkan dia, kak xsuka la...awk kwan kak, ssah snang kak rase dik...ckupla dgn aritu adik wat kak terase sgt2, dh la tu kali ni...jgn sampai kak benci adik...kalu ase xnk dgr lg nasihat dr kak, tlong jgn ssahkn hdup kak lg dgn msalah awk.."


aku bnci manusia penipu..kalu nk tipu aku boleh, tp kalu jd ape2 masalah jgn cri aku...jgn igt selamanya kita akn terlepas...sepandai2 tupai melompat, akhirnya jtuh ke tanah juga...jgn sampai keprcayaan aku hlang sbb bila aku dh xpercaye, slamanya aku xkn percaye dan xkn ambik tau sal kau...igt, aku bukan pendendam cuma aku beringat...cukupla selama ni aku jd bodoh dan aku xnmpak sape diri aku yang sebenar...ckupla korang semua perbodohkan aku....

mood : mmg ngah marah...

p/s : terima kasih Ya Allah atas kurniaan rezekiMu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku