Jumaat, 19 April 2013

ye, rindu...smua rindu...jgn bce kalu xsuka..


RINDU

rindu sgt...
dulu leh lpak2, leh main2,
dulu leh tgk2 wayang, shoping tudung ikut trend,
dulu leh g karok, leh test suare yang xsdap mne ni,
dulu leh g melancong, g photoshoot,
dulu leh bergembira ngn mber2, usik mengusik,
dulu ada bunga, ada someone
dulu slalu srabut pk sal PSM,
tp skrg,
sbuk pk sal nk cri keje...stresssss...

rindu sgt...
dulu ade orang ambik tahu,
dulu ade orang caring maring,
dulu ade orang sayang (sayang ke),ahak
dulu ade orang nk ajk gaduh,
dulu ade orang nk mrah2,
dulu ade jgak orang y nk mngata aku..
tp skrg,
yang ade hati yang kosong..

rindu sgt...
dulu ade orang tolong bsuh kete,
dulu ade je orang nk tolong repair kete,
dulu bila ada msalah ade je orang nk dgr,
dulu bila kete kotor ade orang nk bebel,
dulu ada je orang belikn baby kta brang,
dulu ade je orang kjar2 kita,
dulu ade orang nk jeles bla kita rapat ngn lelaki lain,
dulu ade orang pujuk kita bla kita majuk,
dulu ade orang melamar kita jd awek dia kt tepi pntai,(tp kita tolak,huhuhu)
dulu ade orang sudi dgr kita bebel,
tp skrg,
dia dh hlang sbb aku yang jhat...

sungguh aku rindu, kwan2, dia, dia, dan smua...
sungguh aku xtipu, aku rindu, aku rindu sgt...
sungguh aku sangat2 rindu pd mereka...
sungguh aku sumpah skrg aku rindu kt smua org...

tak lama lg, aku akn mulakn hidup yang baru...
hidup tnpa ade sape2 disisi aku...
hidup yang sgt2 mncabar...
hidup yang memerlukan kekuatan mental dan fizikal,
hidup yang sunyi, sepi...
hidup dimana ade aku sorang je kt situ..

maafkan aku...
sampaikn salam rindu ini pd smua...

...wanierashid...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku