Jumaat, 26 April 2013

kebelambakan kebelambakan..ayoyo

salam u ollsssss...

tetiba rajin plak,ahakkzzz...arini duk umah sajork, mber ajk kuar mlm ni g funfair tp gue malas bangat dong...arini sharian kepenatan yang amat sgt, nk tau knape...ishhh i ollss ni mmang xboleh betul la pnat...huhuhu...nmpknyer i olss kna banyyakn berjoging...lemah betul la..huhuhu...

td i olllss bertungkus lumus mmbasuh baby, lpas tu pnat xyah cakp la...tobat lpas ni i olls dh xnk basuh kete, nk suh adik hntar carwash je...waaaaa, sakit badan ku...manja betul...patutla dulu ade orang slalu je tolong basuhkn kete sbb dia tau owner dia ni very the pemalas...hahaha...dia tau bdak mngada ni xleh pnat dan mmg manja wek wek...hahaha...rindu kt dia wehhhhh...siyes aku xsuka jd mush sape2...aku xska dan aku xmintak pn org benci aku...huuhuhu

alamak, dh lari topik...hahaha...sbenarnya nk cter sal kebelambakan produk2 kecantikan dan kesihatan...mmg tersangat la byk smpai xtau nk ckap ape..ngn aurawhite, myracle beauty, dstana, blablabla...ish kalu nk sbut satu2 mmg xkn abis sampai esk...aku nk sgt tau betul ke ape yang diwarwarkn tu...ade orang ckp testimoni tu edit2 gmbar je...ade yang ckap betul...xtau sejauh mne kebrkesanan nyer...dan aku kdang2 terpengaruh jgak...adoiyai pun...hahahaha...


tiba2 ase tergoda kn...hahahaha..gebus gembus u...nk jgk, nk jgk...


skrg ni plak pasal rumpai laut, mcm2 la ckp..ade kologen, xde kologen...ntahla, aku sendri xwat research pasal tu sbb aku xambik sal2 marin ni...nk tau sal pembinaan boleh la skit2...hahaha...aku skrg plak pengguna rumpai laut, dh ade mnum jelah kn...cantik ke x, tu smua dengan izin Allah kn...hehe...yang penting bersyukur ngn ape yang ade...aku tau skrg smua nk cantik kn...mcm2 produk guna...jgn sampai merosakkn struktur muka sudah...jgn la terlalu taksub kn, muka yang ade tu pn pemberian Allah, so jgalah ia sbaiknyer...kalu dh cantik tu, pndai2 la bersyukur...jangan asyik ase xcukup je...jgn asyik ckp muka aku buruk la, jd buruk btul bru pdan muka...pokok pngkalnyer bersyukur lah dgn kurniaanNya...hehe...(tetiba jd ustazah pilihan ape kes ko wani, hahhaa)



senyumlah senyumlah ahai cekmek molek...

nk cantik luar, haruslah cantik dlam kn...teringin jgk sebenarnya nk try ape2 produk yang melambak tu, tp bla pk2 balik, ishhhh membazir, baik guna yang semulajadi jelah kn...tu pndapat i ollsss..terpulang la pd u ollsss smua ye...

selamat cantik semua....

p/s : td ngah doa time smbhyang, teringat kt sesuatu...trus menangis mcm nk giler...ya Allah, sungguh bnyak khilafku padaMu...truknyer ase skrg ni...huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku