Sabtu, 19 November 2011

praktikal aritu...

salam semua...


adoiyai pn..smpi sudah aku duk hupdet blog...ni je assignment yang mampu aku buat..wahaha..aku kn, dh lma nk citer...msa aku praktikal dlu...mcm ne aku duk KL...mcm ne hari2 jpe artis...mcm ne kje ngn syarikat swasta...mcm ne duk ngn org yang mula2 kita xknal...

so far...smua berjalan lancar masa aku praktikal 2...sonok sgt..tp yang paling aku bnci adalah jem..eii,jem memanjang la duk KL...rimas aku, walaupn aku xdrive tp aku trut merasa tekanan..g kje sepatutnya 15 minit tp kalu jem dh jd 2 jam,x ke sakit hati..dh la masa praktikal ade citer nora elena...mmg terkejarla aku blik...dan satu lg, cik jerawat plak tumbuh mcm cendawan...aku xtau la sbb udara ke ape, tp yang pasti kulit aku ni mmg sensitif....pnas pn xleh...mengada kn...

keje kt syarikat swasta mmg siok..haha...keje menimbun je..kdang2 mlm bru balik...sampai nangis2 aku sbb lapo...cian kn..tp bla time xde keje, ambik ko senang lenang...pkerja plak x ramai, best lah..wat cm umah sendiri...cma penyelia je straight skit...yang len ok...bos plak, jarang jpe....bos sma ganu ngn aku, abah aku knal plak 2..xde mslah la kan...



first day...muka excited gler nk p praktikal...


first day dh kna dera wat keje QS...ngntuk gler kot...


last2...ambik ko...zzzzzzzzzzz


oyeeee...si hani yang baik hani tmankn aku p umah kaca...teruja gler weh...aku kn pminat tegar AF...haruslah excited...dh la jpe bdak2 AF kt escalator...mane x mengelupor...aishhh, nsb hani ada..haha


ni msa jem...smpt weh mkn bagai...nk mekap ke, pakai tdung ke..smua sempat..nk yak yak je xleh..


org g site wat keje, aku g photoshoot...motif???


dan ini time byk keje...ko nmpk kertas yang besar lg bertimbun 2...2 la kje aku n hani..kna kira semua bnda alah yang ada atas krtas besar 2..taking off nama dia...wat ni la yang smpi aku nangis2 tuh...xmalu..


duk umah spupu hani mmg best...ngn mak sdara dia y sgt sporting...aku rindu kt mak su hani, rindu sgt....family dorg sgt sporting...best...mak su, k.uda, akak, hanida, acor, mak hani, adik...smua la mcm kelurga aku...aritu aku g knduri 2 pupy dia kt hotel felda...ala, kt tengah2 kl 2...haha, poyo gler kn wani..ntah betul ntah tidak...g knduri 2 betul la...ska weh, jpe nurul shuhada nurul ain ngn suami dia...jakun plak aku kt situ...first time dpt menghadirkn dri ke jamuan yang grand..perghhh, terbaik ah...



dlam dewan felda yang giler cool n perghh, cntik gler plamin dia...decorate by pak abu okeh..sape la xknal dia..hukhuk...mkn hati betul..


mknan yang super sedap..ada udang besor bapok gitu...wee


ni door gift dia...dlam ade coklat warna emas...sedap..


sesi outdoor photoshoot...ye, dpt gk pgang KLCC...tp xsempat nk msuk dlm KLCC...


kereta pengantin lelaki...owhh, mkn hati lg...


domino pizza...spupu hani blnje...mmg gemuk aku duk sna,..msa besday aku plak, k.uda blanje ayamas..knyang sampai tdo tau...sampai esk pgi...


n the last one...hani ajk aku p mkn steak...sedap tp aku xska lamb tp g order lamb..sedih betul la...akhirmya, hani yang abskn...

Mcm best kn..yang pastinya hidup kt KL sgt mencabar dan kalu diberi pilihan, aku mmg xnk keje kt sana...smpi skrg aku xreti nk nek lrt, monorail bagai...aku tkut weh...dh la pintu dia tutp cpat...dh bpe ramai yang tersangkut kt depan mata aku...mmg menakutkan la...kt mane2 je ramai org...warga asing xyah ckp la, bersepah...ehm, aku rindu zman praktikal aku walaupn xla best mna...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku