Jumaat, 18 November 2011

esok kawan aku kawen lg...


salam u ollsss...

hape, hupdate lg...oit wani, melampau dh ni...hahaha...aku gian nk menulis la, nk mencurahkn isi hati, nk berkongsi citer, nk semua la...jgn pkir bukan2 ye...esk sorg lg classmate aku yang bakal mendirikan masjid...mkin bnyak la masjid nti ye...hehe..yang lelaki classmate, yang pompuan plak junior kitaorg..aku xknal rapat ngn yang pompuan, just knal yang lelaki je...apepn, esk kami akn berkonvoi ke MERSING...oyeeahhh...

thank kpd en shukur krana sudi mendrivekn dri utk kami 4 dara pingitan dan sudi mengsponsorkn kereta beliau..aku sgt terharu okeh...shakap skali je en.shukur dh setuju...mcm ni la kwan...*wink2~~~...kereta bdak laki len dh penuh, kereta sara xshat....cian kitaorg kn..apepun,thanks skali lagi..

ucapan madah berhelah : selamat pengantin baru buat SUHAIZAN DAN PASANGANNYA...smoga bhagia hingga ke akhir hayat...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku