Jumaat, 18 November 2011

dengan rasminya aku membuka kembali blog ini untuk tatapan umum...

  

Assalamualaikum w.b.t semua...

dengan lafaz bismilah,aku kembali menulis....aku kembali membuka blog yang dh lama aku privatekn atas sbb2 tertentu...mengada kn..dh la, brang yang lpas jgn dikenang okeh...aku bka blog ni dengan lembaran hidup yang baru...taklah baru sgt, aku still wani yang lama kn...piwiittt...

semua entry yang dulu2, aku xbuang pn...mlas la nk cek satu2, nk buang bagai...semua tu kn knagan...nti bila ank2 aku bce msti dorg ckp, ibu ni emo la...semua entry ibu jiwang mambang...hahahaha...nk wat cm ne, dh mmg hati aku mcm tisu...wat lap hingus pastu buang kn...

ishhh, byknya nk citer...maklumlah dh lma menyepi...bertapa kat gua tempurung mncari ilmu bg pnuh kt dada ni...knape dada ek??haha...akhirnya, aku mndapat jugak kekuatan untuk kembali berblogging...bkn shenang tau nk bangkit...

msti korg tertanya2 kn kisah aku dan dia...dia msih wujud dlm hidup aku, dia msih lg ada dlm cacatan diari aku...tp suam2 jelah kot...nk kta kwan mcm kapel, nk kta kapel mcm kwan...2 yang wat aku kompius 2 kn...cpt bek, kjap gaduh, kjap lari, kjap kejar...aku pn dh pening dh...mna satu la sbnarnya...ha kn betul aku shakap, xde pe yang berubah pn...aku msih lg tersepit dlam dilema...xtau hujung pangkal...lari slah, duk diam pn slah...opps lg satu, aku mlas nk buang bnda yang kt bwah blog aku 2, biar jelah ek...xde mknanya pn...

n kpd stalker, anda msti tau siapa dri anda kn...pelik, dh stalk blog aku ni pn msih gk xfham ape prasaan aku...xfaham atau buat2 xfham...aishhh, kna pk lagi...tension2...cukuplah dlu membebel mcm mak nenek ye wanie, smbung esk2 plak...

chow....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku