Selasa, 7 Jun 2011

aku rase....

 
kadang-kadang aku rase fed-up...
kadang-kadang aku rase aku kna truskan...
tp aku rase aku hilang arah...
aku hilang pertimbangan...
fikiran aku berserabut...
hati aku kadang2 terfikir, perlu ke??

saat itu, aku rse aku mahu hilang di muka bumi ini...
kalu la aku dpt lari ke planet pluto...
aku tahu itu mustahil...mmg mustahil...
tp kdang2 aku terpikir, knape aku perlu lari??
xboleh ke kalu aku menjadi diri aku...
jd wani y dulu, bkn wani y sekarang ni...
satu lg perkara mustahil kn??

kenape???
kenapa msti aku y kena trima semua ni...
kalu la dlu aku berfikir dengan waras...
kalu la dlu aku berfikir gunakn otak bukannya hati...
msti skrg aku x mcm ni kn..
menyesal skrg dh xguna wani...
mgkin aku sudah terlambat...
dan mungkin suatu ari nti keajaiban akn terjadi dlm hidup aku...
siapa tahu kn...
kita hanya merancang, tp DIA y tentukan...

kadang2, aku terpikir...
knape org lain layak, tp knape aku x...
aku pn mnusia biasa, mereka pn mnusia biasa...
mereka bkn bidadari, bkn malaikat...
mereka juga seperti aku...
hidup memasang angan2 dan berharap ianya akn menjadi nyata...

aku rase..
mnusia itu bertuah kerana dia memiliki segalanya...
manusia itu bertuah kerana dia ada segalanya...
layak kah perasaan ini bersarang dalam hati aku...
ye mnusia itu mmg sgt bertuah...
dia memiliki apa yang ingin dimiliki oleh mnusia biasa seperti aku...


nukilan : cintairwani

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku