Selasa, 3 Mei 2011

musim kahwin...

  

salam readers semua...

fuhhh...bru berkesempatan nk hupdate blog ini...mlas nk citer sal paper arini, mmg betul2 membunuh jiwa ragakuh ini...waaaaa....first paper dlm sejarah bila aku jwab je mcm ntah pe2....xyakin satu pn jwpan mne y betul...berdoa jelah wani smoga ko lulus....

ts bukak je FB makn hati betul la....aku dpt 3 jemputan undangan perkahwinan...sobsob, ketiga3 ni mber okeh...mcm sdih je kn bila org kawen xdpt nk pergi kn...dh la slah sorg drnya mmg mber baik gler2 aku....huwaaaaa....kalu xpraktikal kt KL mayb aku leh g kn...tp sbau jelah wani.....

28.5.2011 - my best friend giler2, time keje kjap aritu - cik ida ngn adi
29.5.2011 - my friend time skolah dlu, SMTMS - cik dinie
02.6.2011 - my friend time POLISAS dlu - cik anira

kepada kwan2 semua, slamat pengantin baru ye...maaf sgt xdpt nk hadirkan diri ini....sy sdang berpraktikalan....

owh kwan2, aku mmg mkn hati...bila la aku nk kwen ni...hukhuk...

mood : gatal + jeles


nk pelamin cm ni boleh???aku nk semua pink....
pelamin, bju, khemah, hantaran, souvenirs, semua la pink....boleh ke???
sapela agknya suami aku ek???hahaha...
sungguh gedik kamu ini...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku