Isnin, 23 Mei 2011

minggu ke 3 praktikal...

salam readers semua...
dh minggu ke 3 ku praktikal, mcm xcye je...keje menimbun kot, smlam blik kul 9...aku ngn laponya, ngn pening palenya...tension weh...tp so far, semua org kt sini bek2...kt sni ade brape org je pkerja, y kt opis cm 5 org, termasuk bos 6...bos pn jrang kt opis, sbb dia ade lg satu opis kt ganu...lelaki 3, pompuan 2, lelaki semua bwah umur...so, melepas sudah, hahaha...


td, ade satu citer best...opie, bdk opis aku ni, ajk aku tman dia p JKR...dia xbrani g sorg2 katanya...aku pn tman la....blik 2 bos pggil....aku dh la first time jpe bos...cuak xyah ckp la kn...debar gler...dorg plak mcm2 citer psal bos dorg citer, bos garangla, bos tegas la...aku n opis pn masuk la jupe...tba2..

bos : awk g mna?
opie : g jkr ngn jps, ambik borg...
bos : kna pegi berdua, awk ni laki ke pompuan?
opie : ehm, ehm, ajk dia tman..
bos : awk tkut ape??awk ni, kalu dia ajk awk tman logikla jgk..awk bgtau sape2 x awk ajk dia?
opie : ehm x..
bos : ha, knape xgtau, knape awk ajk dia tman, awk nk ngorat dia ke?
aku : (terlepas gelak)
opie : eh, xlah...(smbil senyum2)..
bos : ape y awk ambik td?meh sy nk tgk..
opie pn g la ambik, tggal aku sorg...
bos : knape awk tman dia?
aku : sy igtkn arahan bos..
bos : dh 2 kalu dia ajk g tgk wayang awk g tgk ah?
aku : eh, xlah bos...(smbil wat muka senyum kambing)
bos : len kali nk g mne2 gtau, mne tau kot awk ade keje ke, ape ke..
aku : ok bos.
opie pn masuk....
bos : ni arahan, awk kna blanje dia g tgk wayang..
opie : senyum smbil wat muka terkejut...
aku : gelak lg...(bos pn mcm nk gelak je)
bos : len kali, xyah g teman2 la, sy boleh g sorg...
aku : ok bos...

ambik ko, first time jupe bos igt bos nk berkenalan, upenya kna mrah..nsb bukan slah aku...hahaha..klakar gk bos ni...aku malu kot ngn dia...cian opie, xpsal2 kna mrah kn...aku igt dia dh bgtau k.ct dh...pengalaman betul...tp y pasti dpt g jenjalan, kn opie kn...hahaha..

lmbt lg ke nk abis l.i ni, aku xsbar nk blik...rindu sgt2 kt myfamily, mymusuh, mykaumkerabat...

p/s : tyang, rindu sgt sama kamu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku