Rabu, 6 April 2011

org negeri ................ mmg baik ek??

  
eh2, muncul lagi...hehehe...curi msa jp ek...jp je...
sebenarnya, aku terkagum skejap...
skjap je, dlm 2 minit cm 2..hahaha...
pastu, aku terfikir...org negeri .......... mmg baik mcm 2 ke??

hukhuk...aku pn mula mengimbau knangan lama....teringat la balik aku pnah rapat ngn sorg hamba Allah dr negeri 2 gk...dia sgt baik, caring maring, sweet n baik baik baik sgt...huhuhu...dlu aku pnah rapat, pnah berbestfrenz ngn dia, pnah bersahabat, pnah majuk2, pnah gaduh2 mnja...smpai la satu kejadian y menguris ati aku n aku dh renggang ngn dia...kalu ikut aku nk putuskn je persahabatan 2, tp dia pujuk2 aku sampai demam kot...huhu...aku ase srba slah sgt, knape smpi nk putus kawan kn...so kwan jela blik, tp ambik msa ah skit...aku kn ska bermusuh ni...

dan td, aku terlihat seorg makhluk Allah ni...
mmg aku ska sgt usha dia kt kelas, (alamak, kantoi)...
rupanya, dorg berdua ade kaitan...ish2, keciknya dunia...
aku ska tgk dia dlm klas, sgt baik, ska melawak, ska ketawa...
ish, ape aku merepek ni..hahahaha...
tp 2 la persoalan aku, walaupn perwatakan mereka berbeza, tp mereka sgt2 baik kt semua org...
adakah org negeri .............. mmg baik cm 2???hehehe..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku