Sabtu, 16 April 2011

mari berpuisi di petang hari...


sayang...

izinkan aku mengecap semula bahagia yang pnah kau berikan dulu...
izinkan aku merasa setitis rse cinta yang ade dlam hatimu...
izinkan aku memintal ikatan kasih kita menjasi satu...
izibkan aku bermimpi yang indah2 tentang cinta kita...

sayang...

sinarilah cinta kita dengan secubit keindahan maya...
padukanlah ikatan kita dengan sebuah lafaz yang agung...
saktikan kebahagiaan dengan kasih sayangmu...

sayang...

saatku terjatuh, pimpinla tanganku dan bawaku jauh di lautan cinta kita...
saatku bersedih, genggamlah tangan dan tenangkanlah aku...
saatku lemah, suntikkan bisikan cintamu kedalam diriku...
saatku runsing, legakanlah perasaan itu...
saatku resah, jdla pengubat segala resah2 ku...

........................

opsssss....smpai sini je idea aku la..tba2 jem plak...teettttt....ntah pe2 kn aku...mcm la ko teror sgt cik wani oiiii...hahahaha....koya, koya, koya...tp tkpe, cba lagi di lain masa...

P/S : perlukan lebih banyak kesabaran utk aku menghadapi perjuangan yang akan sampai ke penghujungnya ini...smoga Allah kuatkan diriku utk terus melangkah dan melangkah menuju kejayaan...chaiyok wani, u can do it.....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku