Sabtu, 23 April 2011

kita selesaikan semua ini...

  
salam readers semua...

cm ne ni, nk study igt blog...hukhuk...kalu la jwab exam kt blog, kn best...hahaha...

mlas nk mukadimah pnajng2...2, 3 entry aku asyik citer sal heart feeling je kn...aku pn dh nek muak dh bila tgk balik...bkn aku nk pn citer kt korg semua, tp bila bkak je blog ni, tangan dan hati mcm bekerjasama...maka terhasil la enrty2 emo, feeling2 terlebih ni...

aku dh luahkan ketidakpuasan hati aku kt dia...dia ckp dia dh sedar kesilapan dia..dia mintak aku bg peluang lg sekali tuk dia...aku akui aku msih sygkn dia, cinta aku msih kt dia...so, aku bg dia peluang lg skali...aku hrap kali ni dia xkn sia2 kn peluang y aku bg...

aku tau ramai y tidak menyokong kptusan yang aku buat...aku tau dorg takut aku di sia2 kn skali lagi...tp aku tau, aku xboleh nk tipu prasaan aku...hati aku tetap pd dia...biar apa pn dia wat kt aku, slagi aku mampu tuk bertahan aku ase aku akn bertahan...ntahla, aku pn xtau knape aku boleh sesabar ini...mungkin restu dr semua amat2 penting dlm hubungan antara aku ngn dia...kali ni, aku hrap sgt xkn ada lg mslah y besar melanda hubungan aku ngn dia...aku dh xkuat...



to si dia y masih aku syg...
jgn sia2 kn peluang y sy bg kt awk ni...jgn disebut lg perkara y dh lepas...sy dh xnk dgr2 ape2 lg sal dia...walau sebz mna pn awk, sy hrap sgt awk xkn abaikan sy....kalu sy ni penting dalam hidup awk, tolongla hargai sy, tolong hargai hati dan perasaan sy tuk awk ni...tolong bhagiakn blik hubungan kita ni...sy ase msih belum terlambat kn...sy hrap awk menyayngi sy sepertimana sy menyayangi awk...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku